Урок-аукціон української мови у 6 класі
Тема: Не з прикметниками
Мета: Забезпечити в ході уроку
засвоєння правил написання не з
прикметниками; Сформувати уміння учнів
застосовувати теоретичні знання на практиці; Виховання поваги до рідного
слова, народних свят
Обладнання: Таблиця ,, Написання не з
прикметниками ,, перфокарти, записи на дошці, перфокарти ,,Квітка,, ,
підручники, зошити, фішки.
Тип: Засвоєння нових знань.
Хід уроку
1.Організаційний момент
2.Актуалізація опорних
знань ,умінь , навичок
Савки , Варки , Миколая
– зимові свята.
1.Один учень біля дошки
підкреслює прикметники у фразеологізмах
Гострий на язик
.Відкласти в довгий ящик. Випити гірку чашу. Мати вовчий апетит.Діяти тихою
сапою. Пам’ятати до нових віників.
2. Бесіда з класом
Що таке
прикметник.Наведемо приклади прикметника.
3 Оголошення теми , мети
, завдань уроку.
4 Опрацювання матеріалу
1.Записи в зошитах
2.Робота з таблицею.
Учитель у співбесіді з учнями пояснює правила.
Разом 1) коли не –
префікс
2)коли не – частина кореня
Окремо
1) коли не – частка
2)
є протиставлення ,вираженого сполучником а
3. Закріплення правила
.Робота в парах
4. Робота з
перфокартками
Записані слова пишуться
разом- ставимо + , окремо -.
5.Гра ,,учень –
учитель,,.Хто вважає ,шо все правильно – отримуємо фішки.Пояснюють ті учні ,
які отримали фішки.
1.Неблизький світ.
2.Не близький , а далекий світ.
3 Неспілий агрус
4.Не спілий , а зелений агрус
5.Нетверда груша
6. Не тверда , а м,яка груша
7.Неозорий
8.Невтомний
9.Недбалий
10.Немічний
11. Ненажерливий
12. Ненаситний.
6. Каліграфічна
хвилинка.
Переписуємо в зошити три
останніх прикметники і 2 словосполучення із словом агрус За каліграфію
отримуємо фішки.
7. На пелюсточках
перфокартки ,,Квітка,, записані прислів,я.
Пояснити написання підкреслених прикметників.
1. Ученому світ , а невченому тьма.
2 За битого двох битих дають , та й то не беруть.
3 За письменного трьох неписьменних дають ,та й то не беруть.
4. Письменний бачить поночі більше , як неписьменний вдень.
5. На неохайній людині будь-який одяг поганий
Незвані кості гризуть кості.
6. Непроханий гість гірше татарина.
Неохайна жінка всім носа втре.
5.Підсумки уроку
6. Домашнє завдання
Вивчити правило , виконати вправу підручника
Коментарі
Дописати коментар